poniedziałek, 22 maja 2017

421. Babska przekora - peeling od TBS

Peelingi... wolę te robione przeze mnie ale często wygrywa konformizm lub ciekawość kolejnego drogeryjnego "cudu". Do tej pory miałam zasadę by nie wydawać zbyt dużo na peelingi - uważam że są pewne granice przyzwoitości i mieszanka cukru, fusów itp itd nie powinna kosztować bóg wie ile... Niestety jak to babę czasami mnie ponosi... tym razem zdarzyło się to w The Body Shop...


THE BODY SHOP

PEELING CUKROWY
GREJPFRUT




Informacje podstawowe:

Pojemność: 260 g
Zapach: lekko kwaśny grejpfrut
Konsystencja: rzadka galaretka




Skład:



Moja ocena:
  • Sporym zaskoczeniem okazało się połączenie konsystencji z działaniem. Peeling jest dość rzadki, galaretowaty ale całkiem nieźle zdziera;
  • nie jest to mega mocne zdzieranie ale robi robotę;
  • potrafi uciec między palcami;
  • zapach jest miłym dodatkiem, nie pachnie sztucznie ani zbyt intensywnie;
  • niestety nie należy on do zbyt wydajnych produktów;
  •  nie uczulił, nie podrażnił.




Szczerze mówiąc, mimo że jest to niezły produkt, to jest on również na maksa rozczarowujący.
Kosztował sporo, więcej niż świetne peelingi z Biolove, a mnie nie porwał, nie chwycił za gardło. Jest po prostu ok.....
Jeśli już decydujcie się na kupne peelingi to polecam Bielendę, Nacomi lub Biolove....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)