wtorek, 24 maja 2022

431. Czasoumilacze

Nikt nie jest jednowymiarowy, każdy z nas ma kilka rzeczy, które go interesują, racjują, uspokajają. 

Jednym z moich czasoumilaczy jest malowanie po numerach.

Wiem, że wiele osób uważa to za dziecinadę, czy też marnowanie kasy ale dla mnie to jedno z najbardziej relaksujących rzeczy na świecie. 


 
 
 
Nie są idealne, na pewno można było je zrobić lepiej, dokładniej ale są moje, ja je stworzyłam. 
Ich malowanie sprawiło mi cholernie dużo przyjemności. 

Ciesze się, że ten rynek się rozwija i znalezienie czegoś pięknego, poruszającego Twoją duszę jest co raz łatwiejsze.


Jeśli będziecie np. w Biedronce rozejrzyjcie się, podobno mają 6 różnych wzorów do kupienia. 

Warto spróbować, może okazać się, że pokochacie to tak jak ja


Miłego dzionka ludziska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)