środa, 27 stycznia 2016

284. Youtubowo


Maxineczka, Red Lipstick Monster czy Stylizacje to tylko kilka gigantów (a może raczej gigantek) na youtubowym polskim firnamencie gwiazd. Niektóre lubię, niektóre oglądam dość regularnie, niektórych unikam jak ognia - irytują mnie swoją sztucznością, nieszczerością czy "płaską" youtubową osobowością.

Jest również kilka, które nie mają ileś set subskrybentów a uważam, że są warte uwagi, bliższego spojrzenia. Dziś kilka słów właśnie o nich.




1. Ania - z kanału FokusowanA

Trafiłam na jej kanał niecały rok temu. Zaciekawiła mnie nie tylko od strony urodowo / kosmetycznej ale również swoimi spostrzeżeniami na świat ją otaczający. Jest szczera, bezpośrednia, konkretna. Nie jest plastikowa, czy usłużnie miła - cenie w niej to.






2. Gosia - z Cremedelacreme28

Zasubskrybowałam ją po pierwszym obejrzanym filmiku (dawno dawno temu) - dziewczyna jest fantastyczna. Filmików stricte urodowych może nie jest zbyt wiele ale ona ma w sobie jakąś magię. Jest inteligentna, bezpośrednia, bardzo świadoma siebie i tego co ją otacza. Jest jedną z niewielu osób, których filmiki oglądam regularnie.






3. Agata - z DailylifebyM

Zaczęłam oglądać Agatę jak miała może ze 300 widzów, dość szybko polubiłam ją za dużą szczerość i bezpośredniość. Ona nie owija w bawełnę, czasami ją poniesie ale niczego nie udaje a to zawsze jest w cenie. Nagrywa filmiki o różnych treściach - znajdziecie i mnóstwo zakupów, i spore denka, pogadanki.





4. Iwona - z Laik Makijażowy

Nie wiem jak do niej trafiłam ale bardzo się cieszę, że ją znalazłam. Szczera i bezpośrednia do bólu. Osobiście uważam, że ma za mało widzów ale co kto lubi :)
Jej filmiki są ciekawe, inne, konkretne. Mówi co myśli, wyraża się jasno i na temat. Świetna dziewczyna.





5. Malwina - z Miss mali TV

Do niej trafiłam chyba poprzez bloga ale głowy sobie nie urwę. Młoda, energiczna, poukładana dziewczyna. Lubię jej sposób wypowiadania się, widać, że jej filmiki są przemyślane, sensowne. Robi dobrą robotę.








Nie wiem czy je znacie ale może któraś i Wam przypadnie do gustu. Szczerze polecam obejrzenie kilku filmików tej piątki, możecie się miło zaskoczyć.

Chętnie poznam Waszą opinię  o nich jak i propozycje innych, mniejszych kanałów, którym warto się przyjrzeć.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)