poniedziałek, 18 stycznia 2016

280. Kawowa ekstaza - peeling z Biolove

Jest niewiele kosmetyków, które uwielbiam, które "przyspieszają" bicie mojego serca (ale dramatyzm :P), jednak peeling zawsze należał do tej kategorii. Odkąd pamiętam poszukuję kolejnej perełki, kolejnego produktu, który zachwyci mnie swoim działaniem i zapachem.
Dzisiejszy gagatek przywędrował do mnie jakiś czas temu razem z masłem do ciała (recenzja) i po kilku tygodniach używania nadszedł czas na podzielenie się z Wami moją opinią.


BIOLOVE
KAWOWY PEELING DO CIAŁA





Informacje podstawowe:
Pojemność: 100 ml
Rodzaj: średnio-ziarnisty, bogaty
Konsystencja: dość oleisty, niezbyt zbity
Zapach: bardzo mocno kawowy, wyraźny
Informacje od producenta:


Skład i konsystencja:



Moja ocena:
  •  wierzchnia warstwa jest oleista, przed użyciem dobrze jest trochę go wymieszać;
  • peeling posiada duże drobiny cukru i bardzo dużo drobinek kawy;
  • zapach jest bardzo kawowy, mocny, ja uwielbiam ten aromat ale wiem, że gusta są bardzo różne;
  • zapach zostaje na dłoniach, u mnie utrzymuje się kilka dobrych godzin;
  • ilość cukru i kawy pozwala na długi i konkretny zabieg
  • produkt dobrze trzyma się skóry; nie spływa, "nie ucieka";
  • bardzo dobrze złuszcza martwy naskórek;
  • zostawia lekką oleistą powłoczkę, którą można zmyć ciepłą wodą i żelem pod prysznic;
  • nie zmyta długotrwale natłuszcza skórę
  • mimo filmu skóra nie jest klejąca czy nieprzyjemna w dotyku;
  • drobiny kawy przyklejają się do ciała i jeśli potrzebujemy się ich pozbyć w 100% to trochę czasu nam zabierze pozbycie się ich;
  • nie podrażnia, nie uczula;
  • jest przeciętnie wydajny.




Tak jak przy maśle moja opinia była niejednoznaczna, tak tutaj z ręką na sercu mogę go polecić każdemu. Jestem totalnie zauroczona zarówno jego działaniem jak i jego zapachem. Z całą pewnością jest to jeden z najlepszych peelingów jakie do tej pory używałam i zdecydowanie sięgnę po inne wersje zapachowe.




P.S. Kontigo (sieć drogerii, w których dostaniecie produkty Biolove) wypuściło nowe wersje zapachowe żeli pod prysznic - borówki i malina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)