środa, 30 września 2015

228. LBA edycja 2015

To moja 4 nominacja, tym razem pytania otrzymałam od Aleksandry z bloga Feeling fancy
No dobra jedziemy z tym koksem:




1. Dlaczego prowadzisz bloga?
Raczej nie będę oryginalna. Dla mnie blog jest odskocznią, czymś moim, wentylem bezpieczeństwa. Lubię to, daje mi to możliwość „poznania” innych ludzi.
  
2. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do makijażu?
Tusz do rzęs. Nie jest tak, że bez niego nie wyjdę ale lubię mieć pomalowane rzęsy. Dzięki kilku pociągnięciom szczoteczki moja twarz znacząco się zmienia.

3. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny?
Uch tu już trudniej. Jestem pielęgnacyjnym freakiem. Uwielbiam peelingi i masła do ciała. Nie wyobrażam sobie ze zrezygnowania z tych kosmetyków.

4. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Wiosna, lubię w niej wszystko i to jak pachnie powietrze, i ten specyficzny rodzaj światła. Deszcz i kwiaty, budząca się natura ma w sobie dużo magii.

5. Twój ulubiony zapach? 
Zapach powietrza po deszczu i palone jesienne liście :P

6. Gdybym miała być zwierzęciem, byłabym...?
Kotem. To absolutne dupki - potrafią przegryźć kable, polować na moje stopy kiedy śpię albo poszarpać pazurami suszące się rajstopy. Potrafią również być totalnie wyluzowane, stoickie i kompletnie inne od innych zwierząt. No i te pozy w czasie spania. I to mi się podoba :)




  7.Jaki kraj chciałabyś odwiedzić?
Islandię. Intrygują mnie krajobrazy, ludzie, mentalność.
  8. Góry, morze, czy mazury? Ulubione miejsce w Polsce.
Zdecydowanie góry, morze mnie nudzi (nie mówię o miastach tylko o plaży i morzu). Ulubione miejsce – wszędzie tam gdzie nie ma tłumów, banerów, oscypków i kebabów.

9. Jak wyglądałby Twój idealnie przeżyty dzień?
Chciałabym spędzić jeden dzień z moją mamą. Umarła gdy miałam 12 lat. Chciałabym ją spotkać, porozmawiać, przypomnieć sobie jaka była i pokazać jakim człowiekiem ja się stałam. Chciałabym, by moje córy miały możliwość spotkania swojej babci.

10. Gdybyś miała wybrać jeden jedyny kolor lakieru do paznokci, to byłby to... ?

Czerwień, ta idealna czerwona czerwień.

11. Co najbardziej w sobie lubisz? 
Pokręcone poczucie humoru i ten lekki powiew chaosu. Zarówno jedno i drugie przysporzyło mi sporo kłopotów ale to ważna część tego kim jestem i nie chciałabym z nich rezygnować.

Nie będę nominować, wymyślać pytań. Nie chcę robić tego na siłę - jeśli ktoś chciałby odpowiedzieć na pytania, które kiedyś wymyśliłam, będzie mi przyjemnie :) (część: 1,2,3)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)