poniedziałek, 23 listopada 2015

255. Multimedialna sobota

Nie zamierzam udawać, że jestem ekspertem, znawcą sztuki, sądzę nawet, że moja wiedza o van Goghu jest przeciętna. Nie miałam jednak wątpliwości, że muszę zobaczyć najnowszą wystawę jego prac. Połączenie malarstwa, muzyki i ogromnej liczby projektorów była niezwykle kuszącą propozycją na spędzenie soboty.

Notka:
Wystawę multimedialną możecie zobaczyć w Warszawie do połowy lutego 2016 r. w namiocie tuż koło stadionu dziesięciolecia.



Gros ludzi kojarzy Vincenta ze słoneczników albo obciętego ucha - dla mnie zawsze był to artysta, który namalował to:


Gwiaździsta noc

i to:


Gwiaździsta noc nad Rodanem

Wiem, że filmiki są dość wątpliwej jakości ale po pierwsze było ciemno, nie chciałam przeszkadzać innym a  więcej możecie zobaczyć tu.


Miłego oglądania












Niestety najdłuższy filmik, właśnie o Gwiaździstej nocy, jest zbyt długi by go tu wastawić mam nadzieję, że te kilka zaciekawiło Was.

Przepiękna muzyka, poruszające się elementy obrazów, płynne przejścia i treściwe opisy - same plusy. Jestem pod ogromnym wrażeniem..... gdyby jeszcze obniżyli cenę (ok. 60 pln), by więcej ludzi mogłoby zobaczyć tę wystawę. Bo czyż w tym wszystkim nie chodzi o to by zainteresować młodych ludzi, którzy nie koniecznie mają / chcą wydawać tyle kasy na bilet?


Miłego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)